Hotel Bistro Bel Air

Hotel Bel Air had een beetje last van het Calimero-effect. “Dat is niet eerlijk, want zij zijn groot en ik ben klein.” Zoiets. Een pareltje in de hotellerie en restaurantwereld, maar ook even lastig te vinden als een echte parel. Ik baalde daar oprecht van. Nu ben ik gelukkig. Mijn geheim: met internet ligt de hele wereld aan de voeten van de Gulpenerberg! Hiep hiep halo, Calimero!

Globeview heeft ons de weg gewezen en geopend. Via een goed doordachte website weet Bel-Air nu het ongelooflijke aantal van bijna 50-duizend bezoekers per jaar te trekken. Kennis van de werkwijze van zoekmachines is daarbij een van de kritische succesfactoren geweest. Daar ben ik van overtuigd.

Elke euro die ik in internet heb geinvesteerd, is goud waard geweest. Ik heb maar een grote fout gemaakt: ik had veel eerder moeten beginnen. Globeview bedankt!

Michel Lechner

Categorieën: Testimonials | Een reactie plaatsen

Berichtnavigatie

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

